Czy w dobie powszechnego dostępu do internetu outdoor wciąż się opłaca? Okazuje się, że reklama zewnętrzna doskonale sobie radzi i nie jest pomijana przy wyborze optymalnej strategii marketingowej dla firm. Nie musi walczyć o uwagę odbiorcy z wieloma komunikatami i powiadomieniami, którymi zasypywani są użytkownicy w sieci. “Pracuje” dla nas przez całą dobę, dlatego pozwala utrwalić markę w świadomości konsumentów. Dociera do niemal każdej grupy społecznej. Logo, nazwa marki czy hasło promocyjne łatwo zapada w pamięć odbiorców, wpływając na ich późniejsze decyzje zakupowe. Oto najciekawsze formy reklamy zewnętrznej.

Banery reklamowe i billboardy

Cieszą się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców ze względu na imponujący rozmiar konstrukcji. Przekaz pozostaje doskonale widoczny nawet z dużej odległości. Dostrzegają go zarówno kierowcy, jak i piesi. Banery i billboardy zwykle umieszczane są w otwartej przestrzeni, na ścianach budynków, a nawet ogrodzeniach posesji. Powstają z tworzywa sztucznego lub drukowane są na specjalnym papierze bądź siatce PVC. Materiał powinien być trwały i odporny na zmienne warunki atmosferyczne. Oferta zainteresuje potencjalnych klientów, jeżeli zostanie zaprezentowana w atrakcyjny sposób. To najważniejszy warunek skuteczności tej formy reklamy.

Reklama świetlna LED

Łączy w sobie funkcję reklamową i informacyjną. Jest także ekonomiczna i energooszczędna dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii. Warto w nią zainwestować, ponieważ prezentowana treść pozostaje widoczna nawet po zmroku. Elementy oświetleniowe różnią się kształtem, rozmieszczeniem diod oraz sposobem montażu. Przyciągają wzrok przechodniów oraz zwiększają czytelność przekazu, tym samym podnoszą walory wizualne reklamy.

Tablice reklamowe

To nic innego, jak gotowe konstrukcje, których głównym zadaniem jest przekazywanie informacji o położeniu danej firmy oraz skuteczne jej promowanie. Dzięki atrakcyjnym nadrukom nanoszonym różnymi technikami budują pozytywny wizerunek firmy oraz zwiększają jej rozpoznawalność na lokalnym rynku. Zachęcają odbiorców do skorzystania z oferty. Wyróżniają się łatwym montażem niemal w każdej lokalizacji.

Szyld

To coś więcej niż nazwa firmy umieszczona przed wejściem. Szyld odgrywa ważną rolę w zdobywaniu nowych klientów. Jeżeli jest mały i nudny, nie zachęci do skorzystania z oferty. Powinien być dobrze widoczny oraz pasować do otoczenia. Wykonany z solidnych, sprawdzonych materiałów nie zblaknie pod wpływem promieni słonecznych ani nie straci na widoczności w wyniku zabrudzeń.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

piętnaście − 1 =