tablica reklamowa na sciane firmowa

Reklamy zewnętrzne na stałe wpisały się w krajobraz współczesnych miast, miasteczek, a nawet wielu dróg szybkiego ruchu. Widoczne są praktycznie na każdym kroku. Nawet w dobie Internetu, ich popularność nie słabnie, a firmy marketingowe nadal prześcigają się w coraz to ciekawszych rozwiązaniach mających na celu przyciągnąć wzrok przechodniów. Warto zauważyć, że wygląd to tylko część sukcesu reklamy zewnętrznej – musi ona być jeszcze trwała. Aby dobrze się trzymała niezbędny jest poprawnie wykonany montaż. Jak on wygląda? W dzisiejszym wpisie odpowiemy na to pytanie.

Reklama zewnętrzna w postaci baneru – element współczesnego krajobrazu

Jedną z najczęściej spotykanych form reklamy zewnętrznej są banery. Mają one postać płótna lub materiału, na których widnieją różnorodne treści, takie jak grafiki, zdjęcia, hasła, logo czy informacje kontaktowe. Najczęściej spotkać się można z banerami w kształcie dużego prostokąta lub kwadratu. Ich niezaprzeczalną zaletą jest korzystna cena i szeroka możliwość personalizacji. Banery reklamowe są wykonywane z wytrzymałych materiałów, wykazujących odporność na negatywne działanie warunków atmosferycznych, takich jak deszcz, wiatr czy słońce. Mogą być drukowane przy użyciu specjalistycznej technologii druku cyfrowego lub sitodruku, co umożliwia wyraźne i trwałe naniesienie grafiki. Banery najczęściej umieszczane są w różnorodnych i zazwyczaj doskonale widocznych miejscach, takich jak ulice, skrzyżowania, budynki i inne przestrzenie publiczne. Do ich sukcesu w dużej mierze przyczynia się odpowiedni montaż, który zapewnia stabilność i odpowiednie ułożenie materiału. Wykonany niepoprawnie może wpłynąć negatywnie nie tylko na estetykę, ale także żywotność reklamy.

Mocowanie reklamy – na co zwrócić uwagę?

Warto jednak zauważyć, że materiały, z których wykonany jest ten rodzaj reklamy są bardzo lekkie, przez co w wypadku niepoprawnego montażu i pod wpływem negatywnych warunków atmosferycznych może ulec zerwaniu i zniszczeniu. Co więcej, banery są dostępne w wielu wariantach rozmiarowych – o ile mocowanie tych mniejszych może nie sprawiać trudności, tak z większymi wymiarami może już być ciężko poradzić sobie samodzielnie. Czasem bowiem niezbędne jest wykorzystanie specjalistycznych narzędzi czy urządzeń przystosowanych do tego typu instalacji. Dużo jednak zależy też od specyfiki miejsca i struktury montażowej. Banery reklamowe mogą być umieszczone na różnych rodzajach konstrukcji, takich jak słupy, ramy aluminiowe, rusztowania czy ściany budynków. Należy upewnić się, że struktura jest stabilna, solidna i odpowiednio przygotowana do zamocowania baneru. Jeśli natomiast chodzi o wybór, to mocowanie reklamy do ściany jest najbezpieczniejsza opcją, ze względu na ograniczenie negatywnego wpływu wiatru.

Jak wygląda proces mocowania reklamy do ściany?

Przed przystąpieniem do samego procesu niezbędne będzie odpowiednie przygotowanie. Ważne jest, aby płótno było odpowiednio naciągnięte, wygładzone i wyprostowane, a ewentualne zagniecenie – usunięte. Należy także sprawdzić, czy wszystkie niezbędne elementy są skompletowane i gotowe do użycia.

Reklamę najlepiej jest przymocować do ściany za pomocą śrub, kołków i podkładek. Niezbędna będzie także wiertarka. Przykręcanie banera w ten sposób sprawi, że będzie on odporny na wpływy wiatru nawet podczas ogromnej wichury czy burzy.

  1. Rozpocznij proces od przytrzymania baneru blisko ściany i zaznaczenia miejsca, w którym ma zostać wywiercone oczko.
  2. Następnie przykręć baner do ściany i przełóż podkładkę przez każdy otwór.

W przypadku większych banerów montowanych np. na elewacjach budynków niezbędna będzie jednak pomoc specjalistów. Będą oni dysponowali specjalistycznym sprzętem, za pomocą którego montaż będzie trwały i poprawny. W przypadkach większych realizacji wykorzystuje się najczęściej podnośniki czy alpinistów przemysłowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

12 − 7 =